HTML

Meiner Meinung nach

Friss topikok

  • ferusz: ja amelyik szalad az lesz az, de sztem magadtoktol is rajottetek volna (2009.11.19. 14:12) 200911. 19.
  • P.Gáspár: Ferusz, erről eszembe jut a szar vicc, amerikai a magyar piacon. Rámutat a barackra, mi ez? Barack... (2009.10.23. 01:51) Ez az amaz
  • ferusz: Koszonom, valoban nagyszeru itt minden nap, bar eleg nehez napok vannak elottem es mogottem, mivel... (2009.09.28. 15:35) 2009.09.17.
  • ferusz: Koszonom szepen, Gaspar! Miota kijottem nem is ovastam kurucot:) (2009.09.09. 11:15) Angol
  • ferusz: Valoszinu aki lovoldozi a ciganyokat az lovoldozne a negerekre is, szoval az rasszista. De ez nem ... (2009.09.07. 16:41) 100 millió

Linkblog

2009.08.02. 23:19 ferusz

Jobbegyenes

 


Dúsabb ajkaim vannak, mint Angelina Jolie-nak. Mindezt egy fillér kiadása nélkül, és akaratomon kívül sikerült elérnem. Egy kedves punk a tegnapi Auróra koncerten ugyanis úgy gondolta, nekem ilynere szükségem van. Hát megtörtént ez is! Megkaptam életem első szemtől szembe kapott öklösét, amit nekem is szántak. Hogy miért, fogalmam sincs. Biztos volt oka rá, de az is biztos, hogy nem én követtem el, amiért a pofon járt. Igaz, ez a kimozgósodott fogamon, és a feldagadt számon nem sokat segít. De meg kellett történnie ennek is, hiszen mindenből van egy első alkalom, meg is történt, szerencsére, a fogam a helyén maradt.

Ja és közös ismerősök állítása alapján rendes és nem verekedős a srác. Ez is kész szerencse.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://meinermeinungnach.blog.hu/api/trackback/id/tr781284118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.Gáspár 2009.08.04. 00:11:01

Nos Ferusz, azért csak óvatosan az elsődolgokkal:) Van a szar vicc, amikor Pistike mondja hogy apuapu átestem életem első anális szexén! ezaz kisfiam, gyere üljünk le azt igyunk meg egy sört ennek örömére! jólvan apa, a sör az okés, de ülni még nem nagyon menne...

Amúgy meg milyen jó, hogy rendes és nem verekedik. Ha rendetlen és verekedős volna, akkor még a szép kék szemeid se látsszanának ki a Maria Geronazzo-jellegű száj mögül.
süti beállítások módosítása