HTML

Meiner Meinung nach

Friss topikok

  • ferusz: ja amelyik szalad az lesz az, de sztem magadtoktol is rajottetek volna (2009.11.19. 14:12) 200911. 19.
  • P.Gáspár: Ferusz, erről eszembe jut a szar vicc, amerikai a magyar piacon. Rámutat a barackra, mi ez? Barack... (2009.10.23. 01:51) Ez az amaz
  • ferusz: Koszonom, valoban nagyszeru itt minden nap, bar eleg nehez napok vannak elottem es mogottem, mivel... (2009.09.28. 15:35) 2009.09.17.
  • ferusz: Koszonom szepen, Gaspar! Miota kijottem nem is ovastam kurucot:) (2009.09.09. 11:15) Angol
  • ferusz: Valoszinu aki lovoldozi a ciganyokat az lovoldozne a negerekre is, szoval az rasszista. De ez nem ... (2009.09.07. 16:41) 100 millió

Linkblog

2009.08.31. 18:24 ferusz

Megérkeztem

Megérkeztem. Hála a magyar a szlovák és a lengyel vasutaknak tobb mint 16 orara volt ahhoz szuksegem, hogy lekuzdjem a nagyjábol 500km-es távolsagot, és mindenkozben ráadásul még 9-szer át is kellett szállnom.

De ideértem. A késoi érkezés miatt asszem utolsoként, de nem volt ezzel baj, mert már a fél társaság elég ittas volt, meg senki nem ismert elotte senkit, szoval gyorsan ment az ismerkedés. Van itt rengeteg féle ember rengeteg országbol. Van nálam magasabb német lány, igen szép lengyel, tipikus olasz meg francia, még egy magyar csaj is, satobbi, satobbi. Na meg persze a szlovák szobatársam, aki igen gyorsan megváltoztatta a roluk -eddig leginkább a média és a politika által- kialakitott képemet, merthogy igen rendes a srác. Egy szlovák szlovák akinek nincs baja a magyarokkal. Most is az o laptopjárol irok, Ezért is van csak néhány ékezetes betum, amit ok is használnak.

Elso nap ismerkedtunk a várossal, az egyetemmel. Kaptunk igazi lengyel ebédet. A leves az nagyon jo volt, a második hát... nem az tipikus pacal... Leginkább a barátfuléhez hasonlito valami volt vékony tésztában kulonfele toltelekek, hus, gomba kaposzta, krumpli, turo, mák... Picik voltak nem is jutott beloluk sok, ehes is vagyok azota is, pedig fél 4kor ebedeltunk.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://meinermeinungnach.blog.hu/api/trackback/id/tr691351295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2009.08.31. 19:47:26

A lengyel kaja nekem sem volt a kedvencem, igaz én csak 5 napot voltam ott. Hasonló mint a magyar csak rosszabb :)

ferusz 2009.09.03. 18:37:53

Meg kevesebb is... Nem csodalom hogy egyetlen kover lengyelt sem lattam meg. Desszertnek tobbet eszunk otthon mint itt egy rendes adag.

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2009.09.03. 18:55:20

Nekünk épp ezzel nem volt gond, de abból a kajából bőven elég volt annyi is. Viszont hamburgert ottis lehet venni :P

ferusz 2009.09.03. 19:28:02

De csak nem eszek hamburgert félévig:) De ettem már, és... Egy teszkos zsemle a belevalo meretu hussal egy szelet paradicsom meg egy salata. Ennyi a hamburger itt, kecsap mustar, lofasz.

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2009.09.04. 00:29:33

@ferusz: Jólvan nem lenni sztereotíp, nálunk is csinálnak ilyet. Igaz én Varsóban voltam ott nagyobb a választék :)
süti beállítások módosítása