HTML

Meiner Meinung nach

Friss topikok

  • ferusz: ja amelyik szalad az lesz az, de sztem magadtoktol is rajottetek volna (2009.11.19. 14:12) 200911. 19.
  • P.Gáspár: Ferusz, erről eszembe jut a szar vicc, amerikai a magyar piacon. Rámutat a barackra, mi ez? Barack... (2009.10.23. 01:51) Ez az amaz
  • ferusz: Koszonom, valoban nagyszeru itt minden nap, bar eleg nehez napok vannak elottem es mogottem, mivel... (2009.09.28. 15:35) 2009.09.17.
  • ferusz: Koszonom szepen, Gaspar! Miota kijottem nem is ovastam kurucot:) (2009.09.09. 11:15) Angol
  • ferusz: Valoszinu aki lovoldozi a ciganyokat az lovoldozne a negerekre is, szoval az rasszista. De ez nem ... (2009.09.07. 16:41) 100 millió

Linkblog

2009.11.19. 14:08 ferusz

200911. 19.

Mar mult het hetfon nagyon akartam irni, hajszalon mult, hogy sikeruljon, de csak elmaradt, amit most egyreszrol nem banok, mivel akkor ugy terveztem irok valami kedveset a lengyel lanyokrol. Na ez most eszemben sincs... Masreszt oka volt hogy akkor irjak, ugyanis november 9-en, majdnem masfel honap Krakkoban tartozkodas utan megvoltak elso foldrajzos oraim, igaz a negybol ketto rogton el is maradt, ugyanugy mint e hetfon, a negy pedig az osszes heti foldrajz oram. Szoval nem a tanulas miatt kemeny az Erasmusos elet... Persze ezen kivul jarok meg iskolaba, de csak az onszorgalombol vallalt nyelvoraimra. Minel tobbet tanulok lengyelu, annal nehezebbnek tunik, kezdem elveszteni a hitet abban, hogy valaha kepes leszek ezt megtanulni, felev alatt meg biztos hogy remenytelen, de azert kuzdok vele. A nemet annyira szanalmas, hogy egy szot sem akarok pocsekolni ra, az egyetlen pozitivum benne, hogy a csoport ugy nez ki, hogy 8 lengyel lany meg en. A spanyolra viszont erdemes, mert az vicces. A tanarunk egy spanyol ember, es mar egy honap alatt olyan dolgokat taitott meg nekunk spanyolul, amiket nemet es angol tanaraimnak 8-10 ev alatt sem jutott eszukbe. Peldaul amikor Xavinak, katalan baratomnak eloadtam, hogy miket tanultunk spanyol oran, csak annyit kerdezett, hogy: "Who the fuck is teaching you spanish?"

Miota legutobb irtam,uj szobatarsam van, mivel a cseh sracnak az otthoni egyeteme es a krakkoi kozosen lehetetlenne tettek, hogy tovabb maradjon. Az uj szobatars egy lengyel srac, aki ha eletben lesz meg februar kozepen is, akkor soha senki tobbet nem mondhatja ram, hogy nem vagyok tolerans! Naponta tobbszor erot kell vennem magamon ahhoz, hogy nyugalmam megorizzem vele szemben. Alapjaban veve nem rossz gyerek, csak kurva idegesito. Egyfolytaban pofazik, de kurva lassan, vontatottan, es leginkabb semmirol, meg olyankor amikor kurvara nem kene. Peldaul most is mondja, megtalalta a lengyel-magyar szotaram es abbol olvas magyar szavakat. De mult heten, amikor vasaltam a vasalasrol ugatott fel orat. Egyszeruen mindegy neki, hogy mirol, de valamirol mindig beszelnie kell, es egy percig sem erdekli, hogy le se szarom mirol beszel, mert mondjuk leginkabb nem is beszel semmirol. Es ez nem csak az en velemenyem. Mas 3perc beszelgetes utan azt mondta rola, hogy "He is a terrible guy". A lanyok csak Quasimodo-nak hivjak, hasonlit is ra ketsegtelen. Szoval nem tipikusan az a fajta, akit visszahoztak volna a Taigetoszrol.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://meinermeinungnach.blog.hu/api/trackback/id/tr721536783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferusz 2009.11.19. 14:11:01

Jah el is felejtettem, szobatarsamrol akad egy video a youtube-on:
www.youtube.com/watch?v=Mh9T6IukJt4

ehhez kulon kommentet nem fuznek, viszont szerintem valamennyire alatamasztja, azt amit irtam rola.

ferusz 2009.11.19. 14:12:25

ja amelyik szalad az lesz az, de sztem magadtoktol is rajottetek volna
süti beállítások módosítása