HTML

Meiner Meinung nach

Friss topikok

  • ferusz: ja amelyik szalad az lesz az, de sztem magadtoktol is rajottetek volna (2009.11.19. 14:12) 200911. 19.
  • P.Gáspár: Ferusz, erről eszembe jut a szar vicc, amerikai a magyar piacon. Rámutat a barackra, mi ez? Barack... (2009.10.23. 01:51) Ez az amaz
  • ferusz: Koszonom, valoban nagyszeru itt minden nap, bar eleg nehez napok vannak elottem es mogottem, mivel... (2009.09.28. 15:35) 2009.09.17.
  • ferusz: Koszonom szepen, Gaspar! Miota kijottem nem is ovastam kurucot:) (2009.09.09. 11:15) Angol
  • ferusz: Valoszinu aki lovoldozi a ciganyokat az lovoldozne a negerekre is, szoval az rasszista. De ez nem ... (2009.09.07. 16:41) 100 millió

Linkblog

2009.08.23. 00:20 ferusz

Sziget után

Hazatértem a szigetelésből illetve egy kis nyaralásból, hogy itthon legyek egy hetet, jövő szombaton pedig ismét eltávozzak, immár félévre.

Gyorsan elment ez a nyár, a Sziget több, mint egy hete is. Csak néhány mondat róla össze-vissza: Nem ez volt az első Szigetem, a tavalyi után is pont ugyanaz a gondolat volt a fejemben, mint most: mit vagyunk mi elájulva a nyugatiaktól? Szerintem a mongol nomádok civilizáltabban képesek viselkedni, mint némelyik francia. Legalábbis azok nem hiszem, hogy a saját sátrukba illetve azok elé-mellé-mögé szarnának. Merthogy itt ez is megtörtént. Szegény mongoloknak nem sok lehetőségük van ugyan szemetet termelni, de szerintem, ők azt sem dobálnák szét, főleg akkor, hogy ha körülbelül 5méterenként van kuka. Persze, ha nem szemetelnének, nem lett volna munkám a Szigeten... De azért ha egyszer véletlen eljutok egy külföldi fesztiválra az biztos, hogy minden egyes feles poharat, apró pici darabokra összetörök és úgy dobom el! (ezt már csak azért is merem kijelenteni környezettudatos ember létemre, mivel nem valószínű a kölföldi fesztiválozásom).
Voltak itt azért rendes külföldiek is, például egy svájci lánytól kaptam egy sört. Egy angol srác pedig átérezve a koncert súlyát majdnem olyan extázisban tombolta végig Uhrin Benedeket. mint mi:D A Sziget tanulsága: attól hogy valaki néger, még lehet hogy ért magyarul, és a négerek nem szeretik, ha elefántkergetőknek nevezik őket.
A rasszizmus ellenes nap végére már az extrém liberálisok agyvize is felforrt attól a sok baromságtól amit Novák Péter összehordott a színpadon az elfogadásról, kirekesztésről. Ez délután egytől 10ig kb 20percenként történt meg. Egyszer azt találta mondani (nem az ő hülyesége, idézte): "a cigányok rengeteg kiemelkedő orvost, ügyvédet, mérnököt adtak az országnak" Melyiknek??? Apropó kireksztés! Zene a rasszizmus ellen, ez volt a nap címe. A rasszizmus ellen a kirekesztés ellen szólt. De ha valami ellen beszélünk teszünk, akkor azt kirekesztjük, nem? Szóval ez a nap a kireksztés mellett a kirekesztésért volt. Rekesszük ki a kireksztőket! De hát az ugyanaz! Pont azt erősítette, ami ellen létrehozták, szóval picit nevetséges. Mintahogy az is, hogy Charlie annyira részeg volt, hogy a saját zenészei nevét nem tudta.

A Satyricon arcfestés nélkül, olyan volt mint Micimackó a piros topja nélkül. A németekkel jó koncerten bulizni. A Faith no More énekese egy állat! Cipőfűzőt evett és piros tangával a fején biztonsági őrön lovagolt. Egy órácskára még biztonsági őr is voltam. A nép többet szemetelt, mint egy éve. Többet is kellett dolgozni. Valami egészen megfejthetetlen módon az Afrika faluban pedig a legjellemzőbb szemét, a pici alufólia darabka volt...

Hát ennyi jut most hirtelen eszembe a Szigetről. Jó buli volt ismét, bár akadnak fehér foltok a történtekkel kapcsolatban:)

Ja... az elsősegélyeslányok még mindig szépek!
 

14 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://meinermeinungnach.blog.hu/api/trackback/id/tr121331786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2009.08.23. 13:41:59

Azért ne ess bele te is ebbe a demagóg jobbikos szarságba :). Az ha valaki nem hajlandó elfogadni azt ha valaki rasszista és kirekesztő az nem azt jelenti hogy ő lenne a kirekesztő. Az azt jelenti hogy az az ember képes normálisan gondolkodni. A hülyéket nemkell elfogadni, és ez nem kirekesztés :)

ferusz 2009.08.23. 17:40:13

Akárhogy is nézzük kirekesztésnek kirekesztés! Amúgy nem a Jobbik nyomán írtam ezt, ez teljesen az én fejemben fogant meg, és leginkább a szóhasználat helytelenségére próbáltam utalni vele. Ha meg már a demagógiát említed, a rasszizmus az egyik legnagyobb demagógia!

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2009.08.23. 19:52:19

@ferusz: Lenne ha nem lenne ez ma realitás sajnos

ferusz 2009.08.23. 21:55:00

Realitás, persze hogy az, mindig is volt rasszizmus és lesz is mindig. Csak valamikor ez természetes dolognak számított. Senki nem rasszistázta le a sziúkat amiét megtámadták a komancsokat, meg satöbbi. Amit én nagyon nem értek, hogy miért baj az h valaki jobban szereti saját fajtáját, mint egy másikat? Azt hiszem ez természetes dolog. És ebben még rasszizmus sincs! Van aki szerint van. De a sok barom antirasszista ugyan költözzön már egy hónapra Ózdra vagy valamelyik túlnyomó részt cigány faluba családostul, kiváncsi lennék, hogy utána is még habzó szájjal rasszistáznának-e?!

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2009.08.23. 22:46:20

Ami azt illeti csak egy emberi faj van :). Mindösse a kulturális különbségeink választanak el minket egymástól amit én nem tartok túl fontosnak mások meg igen de ezzel még nincs baj. Természetesen ott a másik oldala a dolognak, és azok a cigányok akikről te beszélsz azok is rasszisták. Ez ilyen egyszerű. Én nagyon szívesen összeraknám a gárdistákat mondjuk párszáz ózdi kancigánnyal, legalább minden oldalról hullik a selejt. Amit nem látnak be a a rasszisták az az hogy a gyűlölet nem megoldás, maximum háborúhoz vezethet, ha odáig nem akkor örök ellenségeskedéshez. Minden oldalról megkell szüntetni. És akkor itt megint azt mondom amit mindig is mondok. Más hülyesége nem legitimálja az enyémet. Attól hogy van büdös cigány nem ad engedélyt nekem arra hogy büdös náci legyek.

ferusz 2009.08.23. 23:09:15

Ha egy emberi faj van csak, akkor raaszizmus sem lehet, mivel a rasszizmus faji alapon való megkülönböztetést jelent:)

ferusz 2009.08.23. 23:11:20

na igen, de mindig mindenki csak a fehérek rasszizmusáról beszél, a nem fehérekéről sosem esik szó, pedig meggyőződésem, hogy azok sokkal durvábban rasszistábbak

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2009.08.23. 23:23:45

@ferusz: Erről van szó, pontosan ezért is nem lehetne semmi alapja a rasszizmusnak, mivel maga a szó értelmetlen. És mégis van...

Látod megint azzal jössz hogy azok milyen rasszisták. Tök mind1 abból a szempontból hogy ez még nem hatalmaz fel engem arra hogy énis az legyek. Az hogy miért beszélünk csak a "mi" rasszizmusunkról azt meg sztem már leírtam a 100 milliós bejegyzésednél.

ferusz 2009.08.24. 10:22:50

De most őszintén, te ezt komolyan gondolod, h egy emberi faj van? Ez olyan mintha azt mondanád, hogy a kuvasz, meg a németjuhász az egy faj

ferusz 2009.08.24. 10:31:15

Amugy én teljesen leszarom, ha valaki néger cigány zsidó vagy akármi, ha normális ember módjára képes viselkedni, betartva az együttélés szabályait, eszembe nem jut le büdöscigányozni, sőt egyszerűen lecigányozni sem. De azt hiszem az mindenkitől elvárható, hogy normális társadalmi lényként viselkedjen, nekem mindössze ezekkel van bajom, és azér vagyok rasszistának titulálva, mert az ilyen emberek jó része nem fehér. Erről meg nem én tehetek!:)

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2009.08.24. 11:40:12

Én nem titulállak semminek sem, mint mondtam már Gáspár blogján is szerintem Te rendes ember vagy csak azt mondom hogy a gyűlölet sehova sem fog vezetni, és egy másik utat kéne találnunk. Természetesen énis lecigányozom azokat akik nálunk minden nap jönnek ordibálni és lopni a tescoba, ők tipikusan úgy viselkednek. Csak nekem ettől nem lesz egyből mindenki másról is olyan a véleményem, mint a kedves szélsőjobbnak. Sőt, biztos vagyok benne hogy a rendes cigányság számára ez sértőbb mint mondjuk nekem.

Akkor nézzük azt a faji dolgot :). Sajnos ez nem az én véleményem ami azt illeti ez tény. Ma a földön egyetlen egy emberi faj él. Ez pedig a Homo sapiens sapiens. Namost ezen belül van 4 nagy emberFAJTA, azaz rassz, mégpedig az europid, a mongoloid, negrid, és az ausztralid. Csakhogy akármennyire is fájó a klupklukszklánnak, a negrid és az europid ugyanaz az faj tagja. A rasszok már a főleg éghajlati tényezők miatt kialakult külső változásokon mentek át, mint pl a négerek sötét haja és bőre az erős és folyamatos napsütés ellen védi őket.
A rasszizmus ott basza el hogy fogalma sincs ezekről. A rasszista szerint az ő nemzetén kívüliek mind más fajba tartoznak. Morvainak is rossz hír, a cigányok még ráadásul ugyanazon rassz tagjai is.

No tehát remélem ezt így érthetően írtam le de ha vmi zavaros akkor még eltudom magyarázni. Régen ezzel sokat foglalkozott a történelem tanárom, ott tanultam meg mindent erről. Szóval csak egy emberi faj van. Akkor lenne több ha lenne élő neandervölgyi pl, de sajna nincs. Amíg az afrikai származást meg nem döntik valami más eredetelmélettel a tudósok, akkor biza csak egy emberi faj van :)

ferusz 2009.08.25. 13:42:23

Szerintem Te is rendes ember lehetsz, és igazad van a gyűlölet rossz dolog. Nem is gyűlölök, úgy nem tudnék boldog életet élni. Illetve persze hogy szokott bennem gyűlölet ébredni, de az csak ha valami olyan dolgot látok hallok, de az meg természetes. A ti írásaitokban is fel lehet fedezni a gyűlöletet. Természetes emberi tulajdonság, viszont mint a mondás is mondja, rossz tanácsadó.

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2009.08.25. 14:36:47

Persze hogy rossz tanácsadó, de a Jobbiknak az egyetlen tanácsadója.

ferusz 2009.08.25. 16:07:46

Szerintem nem, ezt rosszul látod.
süti beállítások módosítása