HTML

Meiner Meinung nach

Friss topikok

  • ferusz: ja amelyik szalad az lesz az, de sztem magadtoktol is rajottetek volna (2009.11.19. 14:12) 200911. 19.
  • P.Gáspár: Ferusz, erről eszembe jut a szar vicc, amerikai a magyar piacon. Rámutat a barackra, mi ez? Barack... (2009.10.23. 01:51) Ez az amaz
  • ferusz: Koszonom, valoban nagyszeru itt minden nap, bar eleg nehez napok vannak elottem es mogottem, mivel... (2009.09.28. 15:35) 2009.09.17.
  • ferusz: Koszonom szepen, Gaspar! Miota kijottem nem is ovastam kurucot:) (2009.09.09. 11:15) Angol
  • ferusz: Valoszinu aki lovoldozi a ciganyokat az lovoldozne a negerekre is, szoval az rasszista. De ez nem ... (2009.09.07. 16:41) 100 millió

Linkblog

2009.08.31. 18:46 ferusz

Szlovákia vagy Szlovénia?

Hajlamosak vagyunk osszekeverni a két országot, mivel hasonlit a nevuk a zaszlajuk, ráadásul még mindketto szomszedunk is.

Most arra az esetre adnék két jo otletet, hogy hogyan dontsuk el hogy melyik országban vagyunk, ha nem tudjuk, hogy melyikben csak abban vagyunk biztosak, hogy a ketto kozul valamelyikben:

1. Keress egy utat, probalj meg átmenni rajta. Szlovéniában ha mondjuk egy négysávos utat szeretnél keresztezni ott ahol a kozelben sincs zebra, az autosok mar messzirol elkezdenek fekezni, mind a 4 sávban és szépen átengednek. Ezzel szemben szlovákiában még a zebrárol is ledudálnak, ott is az autosnak van elsobbsege, csak a kkor tanacsos lelépni, ha kozelben nincs egy auto sem.

2. Menj oda egy random emberhez, és szolj hozzá angulol. Szlovéniában az utolso kalauzig legyen az 20 vagy 50 éves fog tudni angolul válaszolni, vagy bárki az utcán vagy boltban, de ha véletlen mégsem, akkor az is biztos legalább németul tud. Szlovákiában 25 év felett senki nem fog nagyvaloszinuséggel angolul valszolni.

De komolyan! Egyszeruen hihetetlen, hogy mennyire nem beszélnek kulfoldiul! A sok sok átszállás miatt, meg egyébként is kénytelen voltam szoba állni szlovákokkal. Mind kedves ember volt és segiteni akart, de mindenki szlovákul volt kedves, igy aztán sokra nem mentem veluk.

Még két érdekesség Tôtiábol: Egyik állomáson a bakter egy kb 20 éves fiatal szoke lány volt, és még nem is volt csunya. Ilyet még nem láttam. A kalauzok meg vallásosak és szeretik a Hullám c. filmet. Eloszor keresztet vetnek, majd olyan hullám jelet csinálnak a kezukkel, és már indul is a vonat.

Mivel azt már mondtam, hogy Szlovéniát érdemes meglátogatni, most azt mondom, hogy Szlovákiát is. Bár gondolom ott már mindenki tobbet volt...

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://meinermeinungnach.blog.hu/api/trackback/id/tr341351332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2009.08.31. 19:45:45

Jaj hát ez a szlovákia de hasonlít a déli szomszédára :)

ferusz 2009.09.01. 09:13:03

Azér itt nincsenek 20éves szép bakterlányok:) meg itthon nem kell angolul beszélnem:P

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2009.09.01. 13:16:44

Tény, még énse találkoztam velük. De ha kéne ugyanekkora szarban lennél :D

P.Gáspár 2009.09.04. 02:09:11

Szlovéniát én is megnézném, állítólag tényleg nagyon megszaladtak... ügyesek voltak, jól kapcsoltak, ők váltak le először a jugókról. Szlovákiát még csak télen láttam, de alapvetően bejött. Ott is ugyanaz a nap süt, mint itt:)
süti beállítások módosítása