HTML

Meiner Meinung nach

Friss topikok

  • ferusz: ja amelyik szalad az lesz az, de sztem magadtoktol is rajottetek volna (2009.11.19. 14:12) 200911. 19.
  • P.Gáspár: Ferusz, erről eszembe jut a szar vicc, amerikai a magyar piacon. Rámutat a barackra, mi ez? Barack... (2009.10.23. 01:51) Ez az amaz
  • ferusz: Koszonom, valoban nagyszeru itt minden nap, bar eleg nehez napok vannak elottem es mogottem, mivel... (2009.09.28. 15:35) 2009.09.17.
  • ferusz: Koszonom szepen, Gaspar! Miota kijottem nem is ovastam kurucot:) (2009.09.09. 11:15) Angol
  • ferusz: Valoszinu aki lovoldozi a ciganyokat az lovoldozne a negerekre is, szoval az rasszista. De ez nem ... (2009.09.07. 16:41) 100 millió

Linkblog

2009.08.29. 15:02 ferusz

Elindultam szép hazámból...

...még nem, de ha holnap ilyenkor olvassátok akkor már igen.

Nem tudom, ki volt az, aki kitalálta az Erasmus programot, de jól tette. Mondom ezt úgy, hogy megyek az ismeretlenbe, fogalmam sincs milyen lesz. Bár csak jót olvastam róla, igaz ki az a hülye, aki rossz dolgokkal reklámozná magát?

Szóval Lengyelországba megyek. Holnap Újszandecbe (Nowy Sacz), ahol szeptember végéig leszek nyelvtáborban. Egy hónapig csak lengyelül fogok tanulni, semmi mást:) Még szerencse, hogy már elkezdtem ismerkedni vele, és már nem zsibbad le a nyelvem a sok mássalhangzótól. Európa minden részéből leszünk, ahogy láttam. És hát van humorérzéke a sorsnak is: szlovák szobatársam lesz ebben az egy hónapban... Bízom benne, hogy nem valami Slota-aktivistát rendelt mellém az ég!:)

Szeptember végétől pedig majd áttelepszem Krakkóba, ahonnan majd február vége felé hazatérek. Elvileg ugyanazt tanulom majd, mint itthon, legalábbis hasonlót, csak angolul, meg valamit majd ott is lengyelül. Jó lesz remélem. Az izgulsz-e már kérdéssel a tököm tele van, picit sem magasabb a vérnyomásom, mint, amikor hetente leutazom szegedre.

Hogy hogy jutok nethez arról fogalmam sincs, de igyekszem majd írkálni is ide. Addig is legyetek jók!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://meinermeinungnach.blog.hu/api/trackback/id/tr91346400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2009.08.29. 15:42:05

Pedig milyen szép volna egy Vona és egy Slota aktivista egy szobában :).

Egyébként meg érezd jól magad.

ferusz 2009.08.29. 21:49:03

Köszönöm!
Azér ami engem illet, azt az aktivistát leredukálnám egy szimpatizánssá, de azér még így is érdekes lenne, ha valami szélsőjobbos tót srác lenne:)
süti beállítások módosítása